Zamówienia publiczne
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na "Wykonanie 5-letniej oceny stanu technicznego budynków mieszkalnych"
- Halina Majdanik-Stróżyńska
- Odsłony: 1392
Dot.: zapytania ofertowego na zadanie : Wykonanie 5-letniej oceny stanu technicznego budynków mieszkalnych, będących własnością Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach”.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie – Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego do 30 000 euro na wyżej wymienione zadanie, dla którego określono jedyne kryterium tj. cenę, została wybrana oferta nr 3, złożona przez firmę Bułak & Syn Budownictwo Maciej Bułak, ul.Bolesława Chrobrego 6A/4, 15-057 Białystok, która zaoferowała najniższą cenę wykonania zadania.
Jednocześnie informujemy, że w niniejszym postępowaniu wzięło udział 4 wykonawców.
Na serwerze przedstawiamy oferty, które wzięły udział w postępowaniu.
Dziękujemy za złożone oferty
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej w okresie 24 m-cy (2018/2020 r.), obejmująca sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach.
- Michał Janocha
- Odsłony: 1827
21/12/2017 S245 - - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
I.II.IV.V.VI.
Polska-Gliwice: Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
2017/S 245-511849
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2
Gliwice
44-100
Polska
Tel.: +48 327774926
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 327774999
Kod NUTS: PL22
Adresy internetowe:
Główny adres: www.gliwice.rzgw.gov.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: administracja rządowa niezespolona
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Gospodarka Wodna
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa: Dostawa energii elektrycznej w okresie 24 m-cy (2018/2020 r.), obejmująca sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach.
Numer referencyjny: EZ/NA-370-18/17
II.1.2)Główny kod CPV
09300000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
Dostawa energii elektrycznej w okresie 24 m-cy (2018/2020 r.), obejmująca sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach zgodnie z zestawieniem punktów poboru energii elektrycznej.
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL22
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Obiekty Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach w planowanej łącznej ilości dla 47 punktów poboru, zlokalizowanych na terenie województw: śląskiego i opolskiego.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Szacunkowa wielkość zużycia energii wynosi: 2.624 MWh.
2. Prognozowana powyżej wielkość zużycia energii ma charakter szacunkowy i została ustalona w oparciu o sumy faktur rocznych w latach 2016-2017.
3. Wykonawca musi mieć zawartą aktualną umowę, tj. tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej: OSD), na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do obiektów Zamawiającego, objętych przedmiotem zamówienia.
4. Termin realizacji dostawy: 1.3.2018 – 28.2.2020.
5. Rozpoczęcie realizacji zamówienia może nastąpić po skutecznym rozwiązaniu umowy przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiający dotychczas kupował energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
Uwaga: 16 punktów odbioru energii elektrycznej dostępnych będzie od dnia 1.1.2019 r. tj.
PLGZEO00000590748332000010487881.
PLGZEO00000590748333000006012448.
PLGZEO00000590748332000008228170.
PLGZEO00000590748332000023221088.
PLGZEO00000590748333000005481914.
PLGZEO00000590748332000010840995.
PLGZEO00000590748332000010841068.
PLGZEO00000590748332000010841141.
PLGZEO00000590748333000000552126.
PLGZEO00000590748333000007684203.
PLGZEO00000590748333000007122940.
PLGZEO00000590748333000010742377.
PLGZEO00000590748332000000278789.
PLGZEO00000590748332000003189713.
PLGZEO00000590748332000010840995.
PLGZEO00000590748332000003136837.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100)
2. Kryteria udzielenia zamówienia:
Cena – 60 %.
Proekologiczność – 40 %.
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 223-463294
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: nie
V.1)Informacje o nieudzieleniu zamówienia
Zamówienia/zamówienia na część nie udzielono
Inne przyczyny (przerwanie procedury)
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.3)Informacje dodatkowe:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający zawiadamia, iż przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 pzp:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”.
Uzasadnienie faktyczne:
Z dniem 1.1.2018 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 20.7.2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017r., poz. 1566). Zgodnie z tą ustawą likwiduje się w dotychczasowej formie regionalne zarządy gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej. W ich miejsce tworzy się jednolite Państwowe Gospodarstwo Wodne „Wody Polskie”. Wraz z utworzeniem Wód Polskich znika niezależność jednostek organizacyjnych, jakimi są regionalne zarządy gospodarki wodnej. Nowo utworzone Wody Polskie z mocy prawa przejmują wszystkie prawa i obowiązku likwidowanych regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej, w tym również wszystkie prawa i obowiązki wynikające z udzielonych umów, pozwoleń, licencji oraz koncesji.
Mając na uwadze zakres przedmiotowego przetargu oraz fakt wejścia w życie wskazanej wyżej ustawy, stwierdzić należy, iż przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, a zawarcie umowy będzie podlegać unieważnieniu.
Zgodnie bowiem z obowiązującymi przepisami na wytwarzanie energii elektrycznej potrzebna jest koncesja, a za wytwarzaną energię należy naliczyć i odprowadzić m.in. podatek akcyzowy. Obecnie, tj. do dnia 31.12.2017 r. Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach nie jest producentem energii (brak koncesji) i nie jest podatnikiem podatku akcyzowanego. Od dnia 1.1.2018 r. już jako część Wód Polskich takim podatnikiem będzie oraz będzie musiał posiadać ważną koncesję. Takie aspekty nie są uwzględnione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Co więcej z wiedzy Zamawiającego wynika, iż zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Regulacji Energetyki tylko jedna z koncesji na wytwarzanie energii elektrycznej spośród innych koncesji wydanych na rzecz dotychczasowych regionalnych zarządów gospodarki wodnej będzie kontynuowana, ze zmianami uwzględniającymi obowiązki i potrzeby nowego podmiotu jakim będą Wody Polskie. Obecnie nie jest wiadomo, która koncesja to będzie (tj. którego regionalnego zarządu gospodarki wodnej). Decyzja w tym zakresie będzie należała do Urzędu Regulacji Energetyki oraz Prezesa Wód Polskich. Pozostałe koncesje zostaną wygaszone. Nie mając wiedzy, która koncesja będzie obowiązywała, i jaki będzie jej kształt oraz mając na uwadze fakt stania się od 1.1.2018 r. podatnikiem podatku akcyzowanego, Zamawiający nie jest w stanie na chwile obecną określić własnych obowiązków względem organów podatkowych oraz wymogów Wykonawcy, przystępującego do przetargu. Obowiązki wynikające z koncesji oraz obowiązki podatkowe muszą być znane i wzięte pod uwagę przy konstruowaniu warunków przetargowych od razu.
Wobec powyższego kontynuowanie procedury przetargowej na obecnym etapie jest niemożliwe. Umowa z Wykonawcą dotknięta byłaby niemożliwą do usunięcia wadą.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
5. Terminy wniesienia odwołania:
a) Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
b) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
c) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 23.5.1. i 23.5.2. IDW wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
d) Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
6. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp.
7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
8. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa
Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529) jest równoznaczne z jej wniesieniem.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 224587700
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
19/12/2017
Informacja o wyborze oferty na serwis urządzeń drukujących
- Paweł Pistelok
- Odsłony: 1578
Szanowni Państwo,
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, że w przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na serwis urządzeń drukujących w dniu 15 grudnia br. najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Print-Sol Printing Solutions and Sevice
ul. Iwaszkiewicza 6/4,
52-211 Wrocław
dziękujemy za złożone oferty
Informacja o wyborze oferty na dostawę 17 sztuk Office Standard 2016
- Paweł Pistelok
- Odsłony: 1547
Szanowni Państwo,
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, że w przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na zapytanie ofertowe na dostawę 17 sztuk Office Standard 2016, zakończonym w dniu 15 grudnia br. najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Innovation In Technology Sp. z o.o.
ul. Śliwkowa 1
78-100 Niekanin
Dziękujemy za złożenie oferty
Informacja o wyborze oferty na dostawę 16 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych
- Paweł Pistelok
- Odsłony: 1532
Szanowni Państwo,
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, że w przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na zapytanie ofertowe na dostawę 16 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych, zakończonym w dniu 15 grudnia br. najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
EX-EL s.c. Tomasz Borkowski, Mirosław Pająk
44-100 Gliwice,
ul. Barlickiego 1
Dziękujemy za złożenie oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: dot. zapytania ofertowego na zadanie: „Dostawę 2 samochodów osobowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach”.
- Katarzyna Długajczyk
- Odsłony: 1919
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
dot. zapytania ofertowego na zadanie: „Dostawę 2 samochodów osobowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach”.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: ORFPP-A1-4 - Dokończenie budowy suchego zbiornika przeciwpowodziowego Racibórz Dolny
- Michał Janocha
- Odsłony: 2085
08/12/2017 S236 - - Roboty budowlane - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
I.II.IV.V.VI.
Polska-Gliwice: Budowa obiektów inżynierii wodnej
2017/S 236-489231
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Roboty budowlane
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ORFPP-A1-4
ul. Sienkiewicza 2
Gliwice
44-100
Polska
Osoba do kontaktów: dr inż. Augustyn Bombała
Tel.: +48 324150302
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 324150302
Kod NUTS: PL52
Adresy internetowe:
Główny adres: www.gliwice.rzgw.gov.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Administracja rządowa niezespolona
I.5)Główny przedmiot działalności
Środowisko
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa: Dokończenie budowy suchego zbiornika przeciwpowodziowego Racibórz Dolny.
Numer referencyjny: ORFPP-A1-4
II.1.2)Główny kod CPV
45240000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót hydrotechniczno–budowlanych, których głównym celem jest poprawa warunków przeciwpowodziowych na rzece Odrze, poprzez dokończenie budowy suchego zbiornika przeciwpowodziowego Racibórz Dolny. Projekt suchego zbiornika zapewnia realizację podstawowego celu, tj. ochronę przeciwpowodziową miasta Racibórz i doliny Odry (w tym miast Kędzierzyn-Koźle i Opole), oraz zmniejszenie zagrożenia powodziowego obszarów położonych poniżej (w tym miast Brzeg, Oława i Wrocław).
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 734 850 242.28 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45240000
45246400
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL52
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Polska, Region: południowo-zachodni, województwo śląskie, Podregion: Racibórz.
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót hydrotechniczno–budowlanych, których głównym celem jest poprawa warunków przeciwpowodziowych na rzece Odrze, poprzez dokończenie budowy suchego zbiornika przeciwpowodziowego Racibórz Dolny. Projekt suchego zbiornika zapewnia realizację podstawowego celu, tj. ochronę przeciwpowodziową miasta Racibórz i doliny Odry (w tym miast Kędzierzyn-Koźle i Opole), oraz zmniejszenie zagrożenia powodziowego obszarów położonych poniżej (w tym miast Brzeg, Oława i Wrocław).
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: ORFPP-A1-4
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 080-153649
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: ORFPP-A1-4
Nazwa:
Dokończenie budowy suchego zbiornika przeciwpowodziowego Racibórz Dolny.
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
30/11/2017
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 5
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: tak
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Budimex S.A. - Leader
ORFPP-A1-4
ul. Stawki 40
Warszawa
01-040
Polska
Kod NUTS: PL91
Wykonawcą jest MŚP: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Ferrovial Agroman S.A. – Partner
ORFPP-A1-4
Campo de las Naciones, Ribera del Loira, 42
Madryt
28042
Hiszpania
Kod NUTS: ES
Wykonawcą jest MŚP: nie
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 734 867 742.28 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 734 850 242.28 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Nie dotyczy
Nie dotyczy
Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
06/12/2017
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania "Dostawa energii elektrycznej w okresie 24 m-cy (2018/2020), obejmująca sprzedaż energii elektrycznej do obiektów RZGW w Gliwicach zgodnie z zestawieniem punktów poboru energii e
- Marta Wilk
- Odsłony: 1481
Gliwice, 05.12.2017 r.
EZ/NA-370-18/17
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy postępowania przetargowego pn.: „Dostawa energii elektrycznej w okresie 24 m-cy (2018/2020r.), obejmująca sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach zgodnie z zestawieniem punktów poboru energii elektrycznej”
- ogłoszonego w D.U.U.E. poz. 2017/S 223-463294 z dnia 21.11.2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach działając zgodnie z przepisem art. 93 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej: pzp. (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), zawiadamia o unieważnieniu postępowania nr EZ/NA-370-18/17 na udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę energii elektrycznej w okresie 24 m-cy (2018/2020r.), obejmującą sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach zgodnie z zestawieniem punktów poboru energii elektrycznej”.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający zawiadamia, iż przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 pzp:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”
Uzasadnienie faktyczne:
Z dniem 1 stycznia 2018 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017r., poz. 1566). Zgodnie z tą ustawą likwiduje się w dotychczasowej formie regionalne zarządy gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej. W ich miejsce tworzy się jednolite Państwowe Gospodarstwo Wodne „Wody Polskie”. Wraz z utworzeniem Wód Polskich znika niezależność jednostek organizacyjnych, jakimi są regionalne zarządy gospodarki wodnej. Nowo utworzone Wody Polskie z mocy prawa przejmują wszystkie prawa i obowiązku likwidowanych regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej, w tym również wszystkie prawa i obowiązki wynikające z udzielonych umów, pozwoleń, licencji oraz koncesji.
Mając na uwadze zakres przedmiotowego przetargu oraz fakt wejścia w życie wskazanej wyżej ustawy, stwierdzić należy, iż przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, a zawarcie umowy będzie podlegać unieważnieniu.
Zgodnie bowiem z obowiązującymi przepisami na wytwarzanie energii elektrycznej potrzebna jest koncesja, a za wytwarzaną energię należy naliczyć i odprowadzić m.in. podatek akcyzowy. Obecnie, tj. do dnia 31 grudnia 2017 r. Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach nie jest producentem energii (brak koncesji) i nie jest podatnikiem podatku akcyzowanego. Od dnia 1 stycznia 2018 r. już jako część Wód Polskich takim podatnikiem będzie oraz będzie musiał posiadać ważną koncesję. Takie aspekty nie są uwzględnione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Co więcej z wiedzy Zamawiającego wynika, iż zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Regulacji Energetyki tylko jedna z koncesji na wytwarzanie energii elektrycznej spośród innych koncesji wydanych na rzecz dotychczasowych regionalnych zarządów gospodarki wodnej będzie kontynuowana, ze zmianami uwzględniającymi obowiązki i potrzeby nowego podmiotu jakim będą Wody Polskie. Obecnie nie jest wiadomo, która koncesja to będzie (tj. którego regionalnego zarządu gospodarki wodnej). Decyzja w tym zakresie będzie należała do Urzędu Regulacji Energetyki oraz Prezesa Wód Polskich. Pozostałe koncesje zostaną wygaszone. Nie mając wiedzy, która koncesja będzie obowiązywała, i jaki będzie jej kształt oraz mając na uwadze fakt stania się od 1 stycznia 2018 r. podatnikiem podatku akcyzowanego, Zamawiający nie jest w stanie na chwile obecną określić własnych obowiązków względem organów podatkowych oraz wymogów Wykonawcy, przystępującego do przetargu. Obowiązki wynikające z koncesji oraz obowiązki podatkowe muszą być znane i wzięte pod uwagę przy konstruowaniu warunków przetargowych od razu.
Wobec powyższego kontynuowanie procedury przetargowej na obecnym etapie jest niemożliwe. Umowa z Wykonawcą dotknięta byłaby niemożliwą do usunięcia wadą.
Informacja o wyborze oferty na zakup, instalacja i wdrożenie systemu finansowo-księgowego z uwzględnieniem migracji danych
- Paweł Pistelok
- Odsłony: 1733
Szanowni Państwo,
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, że w przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na zapytanie ofertowe na zakup, instalacja i wdrożenie systemu finansowo-księgowego, zakończonym w dniu 01 grudnia br. najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Infokrak s.c.
31-559 Kraków,
ul. Grzegórzecka 104/2
Prace utrzymaniowe przeprawy wodnej rzeki Odry m. Przewóz - Dziergowice km. 73+300
- Janusz Majewski
- Odsłony: 1733
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przekraczającej 3 500zł do 30 000€ dotyczącym wykonania zadania pn.: „Prace utrzymaniowe przeprawy wodnej rzeki Odry m. Przewóz - Dziergowice km. 73+300", ogłoszonym dnia 8.11.2017r. a zakończonym 21.11.2017r., najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
"EKOLAND" Mariola Studnic ul. Długa 19 Zabełków 47-460 Chałupki
Dziękujemy wszystkim uczestnikom postępowania za złożone oferty.